måndag 10 januari 2011

Hur du får en Fin lyster i din hud...

Rengöringsvatten
STEG 1 - RengöringTvätta bort sminket med anpassade produkter för ditt smink, tvätta ansiktet med en ansiktsmjölk och avsluta med ansiktsvatten. Och har du torr hy smörj in ansiktet med en mild ansiktkräm, undvik runt ögonen. Kom ihåg att göra detta varje dag!

Jag rekommenderar er
Rengöringsvatten, Rengöringsmousse och Dag/nattkräm stress resist i denna dagliga behandling. Som jag själv använder mig utav och vi även säljer på salongen.

Rengöringsmousse

Dag/nattkräm stress resist

STEG 2 - PeelingSe till att peela ansiktet med en ansiktpeeling 1 gång i veckan. Andvänd en mild ansiktspeeling och gnugga försiktigt. Tvätta bort sminket innan! Och kom ihåg att detta inte ska göra ont. Jag rekommenderar er at använda er utav en peelingborste, som är min absoluta favorit.
Glöm inte att Peeling hjälper också till att ta bort oönskade rodnader.
Vilken Peelingkräm jag använder?? Jag använder mig utav Peeling med vegetabiliska enzymer ifrån Peggy Sagé .. Vad innebär då detta? Jo,

Ge din hy lyster med denna cocktail av vegetabiliska enzymer som tagits fram speciellt för att eliminera orenheter och gynna cellförnyelsen. Huden är slät, mjuk och klar.

Hoppa in hos oss på Salongen så skall jag visa er den magiska borsten och peelingen.

STEG 3 - LysterDet här är det svåraste att få, eftersom alla hudtyper inte kan få så mycket lyster. Men ett tips är att andvända en ansiktsmask som har rengörande effekt och som ska ge mycket lyser. 


Edit: För dig som har mycket problem med acne, djuprengörade ansiktsmasker, ångbad och acnemedel hjälper dig framåt för en vackrare hy. Prata med dem på apoteket så hjälper dom dig!

Love, Sanja-Modellsalongen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar